Μετά από 3 ημέρες "ξύπνησε" το ΒΗΜΑ..για το ξεπούλημα των Airbus της Ολυμπιακής

Από το Σάββατο 31 Δεκ.2011, γράφαμε: 
Επιτυχημένη αξιοποίηση των δημοσιευμάτων του exomatiakaivlepo και του  taxalia που ανέδειξαν το θέμα κάνει και η εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ , που γράφει:
31 εκατ. ευρώ για τα Airbus της Ολυμπιακής
Σε εταιρία, στην οποία συμμετέχει η Sciens του κ. Ι. Ρήγα, περνούν τα υπερατλαντικά αεροσκάφη της πρώην ΟΑ
Μόλις 31 εκατ. ευρώ θα εισπράξει τελικά το Ελληνικό δημόσιο για την πώληση των τεσσάρων Airbus Α340 – 300

της παλιάς Ολυμπιακής, που βρίσκονται σε ακινησία στον Διεθνή Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» από το 2009, λόγω απομείωσης της αξίας τους….
Υ.Γ
Δεν πειράζει που δεν ανέφεραν οι καλοί δημοσιογράφοι τις πηγές τους που είναι τα blogs, γιατί εκεί είδαν το θέμα και τις αντιδράσεις που προκαλεί..
Είδατε πόσο βοηθάνε τα ιστολόγια τους επαγγελματίες δημοσιογράφους;
Advertisements

13 thoughts on “Μετά από 3 ημέρες "ξύπνησε" το ΒΗΜΑ..για το ξεπούλημα των Airbus της Ολυμπιακής

  1. Αν ισχύει τελικά το ποσό των 31 εκατ. τότε τα αεροπλάνα πουλήθηκαν ως scrap και αυτό πρέπει να διευκρινιστεί από τους κυβερνητικούς παράγοντες.Διαβάζω επίσης στο ΒΗΜΑ : "εντόπισε ότι έχει λήξει ο κύκλος ζωής μίας σειράς ζωτικών μερών και συστημάτων των Airbus, τα οποία βρέθηκαν σε κακή κατάσταση". Αν αυτό ισχύει τότε το "σκάνδαλο" δεν είναι η τιμή πώλησης. Το σκάνδαλο είναι οτι άφησαν από τον Σεπτέμβρη του 2009 τα αεροπλάνα παροπλισμένα, με αποτέλεσμα να απαξιωθεί η αξία τους, ενώ θα έπρεπε να τα εκποιήσουν ενώ ήταν σε πτήσιμη κατάσταση. Για αυτό το θέμα θα πρέπει κάποιοι από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ που διαχειρίστηκαν το θέμα να δώσουν εύλογες εξηγήσεις. Και βάζω στο "παιχνίδι" και τη ΝΔ καθώς δεν φρόντισαν να εκποιηθούν τα αεροπλάνα σε πτήσιμη κατάσταση και τα πάρκαραν για να σαπίσουν.

  2. Αρίστο, για τη τιμή έγραψα "αν ισχύει τελικά το ποσό των 31 εκατ. τότε τα αεροπλάνα πουλήθηκαν ως scrap". Το scrap σημαίνει οτι πουλήθηκαν για ανταλλακτικά και παλιοσίδερα.Και ξανατονίζω αυτό, δηλ. να απαξιωθούν τα αεροπλάνα λόγω μακρόχρονου παροπλισμού (άραγε λήφθηκαν μέτρα μακρόχρονης αποθήκευσης), είναι ακόμα χειρότερο "σκάνδαλο".

  3. Αρίστο, σου απάντησα αλλά δεν βλέπω αντίδραση για το θέμα του μακρόχρονου παροπλισμού με αποτέλεσμα την απαξίωση των αεροσκαφών που κατά πάσα πιθανότητα δεν τέθηκαν σε κατάσταση μακρόχρονης αποθήκευσης.

  4. Πλάκα μας κάνεις, μου φαίνεται.Εδώ μιλάμε για σκανδαλάρα, κουρέλιασμα των διαδικασιών, απευθείας αναθέσεις, αποφυγή πώλησης σε εταιρεία που σύμφωνα με το ΒΗΜΑ, έδινε πέρυσι 93 εκατ. και εσυ μας μιλάς, για τον παροπλισμό!!!Μια χαρά ήταν τα airbus, απλά για να τα βγάλουν σαπάκια, ανέθεσαν με απευθείας ανάθεση σε αυτή την ανύπαρκτη εταιρεία να κάνει την αποτίμηση, για να τα πάρει ο εκλεκτός τους.Καλήμέρα

  5. Αρίστο, μάλλον δεν κατάλαβες καλά. Στο κάνω λοιπόν πιό απλό, πχ ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί έχει την ίδια αξία μετά από δύο χρόνια που ήταν παροπλισμένο (χωρίς κανένα μέτρο αποθήκευσης) σε ένα ανοιχτό parking ? Αν ναι τότε έχεις δίκιο.ΥΓ ¨Εχεις μήπως την έκθεση κατάστασης των αεροπλάνων μετά την επίσκεψη της εταιρείας ?

  6. ¨Οσον αφορά την "αποφυγή πώλησης σε εταιρεία", το ΒΗΜΑ αναφέρει χαρακτηριστικά : "η Αμερικανική Cirrus προσέφερε 93 εκατ. δολλάρια, όμως λίγο πριν από την υπογραφή έκανε πίσω."Αρα αυτό που λές δεν ισχύει.

  7. Δηλαδή για να κακταλάβω ανώνυμε,@10:50, Η ΝΔ ευθύνεται για την περίοδο του Σεπτεμβρίου 2009, για την ακρίβεια ως συνυπεύθυνη στην υπηρεσιακή κυβέρνηση μέχρι τις εκλογές του Οκτωβρίου 2009, και το ΠΑΣΟΚ για το υπόλοιπο διάστημα 10/2009-σήμερα (Κατσέλη- Χρυσοχοίδης). Τα υπόλοιπα κόμματα, δεν παίρνουν μυρωδιά; 300 βο(υ)λευτές δεν ασκούν έλεγχο στον τρόπο διαχείρησης της περιουσίας του Ελληνικού λαού; Οι χιλιάδες μετακλητοίή οισύμβου(κ)οι(μήπως και εσύ είσαι ένας από αυτούς;), που πληρώνονται έξτρα και υπερωρίες, ούτε αυτοί είδαν κάτι ή είδαν και το έκρυψαν;

  8. @ 2.25 μμ παρότι το ύφος σου δεν είναι οτι το καλύτερο ("μήπως και εσύ είσαι ένας από αυτούς")οφείλω να δώσω μια εξήγηση σε αυτό που ρωτάς.Τα αεροπλάνα παροπλίστηκαν τον Σεπτέμβρη του 2009 και θεωρώ οτι όφειλαν αυτοί που πήραν την απόφαση (εποχή ΝΔ) να είχαν ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες πώλησης ενώ ήταν σε πτήσιμη κατάσταση η να τα επινοικιάσουν σε εταιρείες τσάρτερ ώστε να διατηρηθούν σε πτητική κατάσταση (έτσι γίνεται στη παγκόσμια πρακτική, ή να τα θέσουν σε κατάσταση μακράς αποθήκευσης. Αυτά δεν έγιναν .Από εκεί κει πέρα θεωρώ οτι αυτοί που τα παρέλαβαν παροπλισμένα (εποχή ΠΑΣΟΧ) θα έπρεπε να κινηθούν με ταχύτατες διαδικασίες ώστε να μην παραταθεί επί 2 χρόνια η παραμονή τους στο έδαφος και εφόσον δεν ήταν εφικτό λόγω διαδικασιών να λάβουν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα για μακρά αποθήκευση. Ούτε αυτό έγινε.Έτσι φθάσαμε στη σημερινή κατάσταση και την απαξίωση των αεροπλάνων.Ποιός ή ποιοί φταίνε και με τι ποσοστό δεν θα το πω εγώ. Είναι θέμα που πρέπει να διερευνηθεί και φυσικά να έρθει το θέμα στη Βουλή. Ελπίζω κάποιος να τολμήσει ….Ελπίζω τώρα να έγινε απόλυτα κατανοητός και να καταλαβαίνουν όλοι ότι το θέμα της απαξίωσης είναι πολύ μεγαλύτερο από το τίμημα πώλησης. Τέλος, σου συστήνω να μην βγάζεις εύκολα συμπεράσματα για ανθρώπους που δεν γνωρίζεις.

  9. Αρίστο, σου στέλνω την επίσημη ανακοίνωση του υπουργείο οικονομικών σχετικά με το θέμα http://www.minfin.gr/portal/el/resource/contentObject/id/7f19e540-a199-4af0-9346-394577310f70Τελικά είχες δίκιο για το τίμημα.Οσον αφορά τα μέτρα που λήφθηκαν για μακρά αποθήκευση η ανακοίνωση λέει χαρακτηριστικά : "τα τέσσερα αεροσκάφη βρίσκονταν σε preservation mode", οπότε το θέμα που έθεσα (αν είναι ακριβής ανακοίνωση) δεν υφίσταται.Τα υπόλοιπα όμως ισχύουν και εκτιμώ οτι πρέπει να διερευνηθούν.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s