Δείτε τι αεροδρόμιο (Ελ.Βενιζέλος) έφτιαξαν οι Γερμανοί και το πληρώνουμε ακόμα…

Απίστευτες ελλείψεις και προβλήματα στο υποτιθέμενο στολίδι και διεθνές αεροδρόμιο Αθηνών (Ελ. Βενιζέλος)…
Προβλήματα που προκαλούν καθυστερήσεις στις πτήσεις και δυσχεραίνουν την εξυπηρέτηση μεγάλων αεροσκαφών.
Δείτε στην ΝΟΤΑΜ (NOTices To Air Men), οδηγίες προς αεροπόρους, που ακολουθεί τι εννοούμε


NOTAM A0553/12

A0553/12 NOTAMR A0548/12 Q) LGGG/QFULT/IV/NBO/A /000/999/3756N02356E005 A) LGAV B) 1204070848 C) 1204081000 E) DUE TO FUELING DISRUPTIONS REQUIRING EXTENSIVE FUELING WITH BOWSERS,LONG DELAYS POSSIBLE. UP LIFT OF RETURN FUEL AT AIRPORT OF ORIGIN (TANKERING) OR INTERMEDIATE FUEL STOP IS HIGHLY RECOMENDED TO AVOID DELAYS.CREATED: 07 Apr 2012 08:54:00 SOURCE: LGGGYNYX
Στο Ελ. Βενιζέλος υπάρχει πρόβλημα με τον κεντρικό αγωγό των καυσίμων με αποτέλεσμα να γίνεται ανεφοδιασμός με βυτία.
Φαντάζεσθε τι σημαίνει αυτό από πλευράς χρόνου εξυπηρέτησης και καθυστερήσεων στις πτήσεις..
Το πρόβλημα με αυτήν την διαδικασία είναι ότι μέχρι να ξαναγεμίσουν τα βυτία υπάρχει αρκετή καθυστέρηση σε αρκετές πτήσεις. 
TRAAAGGGGIC!      
Το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας δηλώνει δυσχέρεια σε ανεφοδιασμό καυσίμων.
Επίσης προβλήματα και περιορισμοί αντιμετωπίζονται στην εξυπηρέτηση μεγάλων αεροσκαφών όπως A380, τα οποία θα πρέπει σε κάποιες περιπτώσεις να σβήνουν τους κινητήρες 1 και 4.
NOTAM A2077/11
A2077/11 NOTAMN Q) LGGG/QFALR/IV/BO /A /000/999/3756N02356E005 A) LGAV PART 1 OF 2 B) 1111220859 C) PERM E) LOCAL TRAFFIC REGULATIONS FOR LGAV(ATHINAI-ELEFTHERIOS VENIZELOS INTERNATIONAL AIRPORT): A380-800 OPERATIONS: ELEFTHERIOS VENIZELOS HAS BEEN APPROVED BY HCAA TO BE USED BY A380 AIRCRAFT, AS ALTERNATE OR FOR A LIMITED NUMBER OF FLIGHTS,UNDER THE FOLLOWING CONDITIONS: A380-800 GROUND OPERATIONS: -ENGINES 1 AND 4 SHOULD BE SHUT DOWN WHEN VACATING THE RUNWAY AFTER LANDING AND STARTED-UP FOR DEPARTURE ON THE RUNWAY.TAXIING SHALL BE PERFORMED ON ENGINES 2 AND 3. -ALTERNATIVELY, IN ORDER TO MINIMIZE RWY OCCUPANCY,ENGINES 1 AND 4 MAY BE STARTED-UP ON TWY D FACING SOUTH, ABEAM LINK D2 FOR DEPARTURE FROM RWY 03R OR ON LINK D13 FACING EAST FOR DEPARTURE FROM RUNWAY 21L.IF ENGINES 1 AND 4 ARE STARTED-UP BEFORE ENTERING THE RWY THEY SHOULD BE KEPT AT GROUND IDLE UNTIL LINED-UP, FOR TAKE-OFF. -A380-800 A/C TAXIING OVER TWY K AND H BRIDGES ARE LIMITED TO MAXIMUM LANDING WEIGHT.END PART 1 OF 2 CREATED: 22 Nov 2011 09:31:00 SOURCE: LGGGYNYX
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s