Ρεαλιστικό, συγκροτημένο, και δομημένο σχέδιο μετάβασης σε ένα υγιές και βιώσιμο μέλλον για τον Ελληνισμό

Του Χαράλαμπου Παπασπύρου
Υποψήφιου Βουλευτή Λάρισας “Ανεξάρτητοι Έλληνες”.
Τα διαρθρωτικά μέτρα, αν όχι καταστροφικά ημίμετρα, που περιλαμβάνονται στο Μνημόνιο είναι εντελώς λανθασμένα διότι μετατρέπουν τη φαύλη σχέση Ελληνικού κομματικού συστήματος – Ελληνικού κράτους σε εξαρτημένη σχέση τρόικας – Ελληνικού κράτους. Με άλλα λόγια, αντί να λύσουν το πρόβλημα μεταθέτουν την ευθύνη και τον έλεγχο σε αλλοδαπές δυνάμεις επιτήρησης και κατοχής.
Τα διαρθρωτικά μέτρα που περιλαμβάνονται στην Εθνική Αντιπρόταση των Ανεξάρτητων Ελλήνων, επιλύουν το πρόβλημα μεταθέτοντας την ευθύνη και τον έλεγχο στους θεσμούς, τους οποίους ισχυροποιούν με Ελληνικούς υπερκομματικούς πόρους. Με αυτό τον τρόπο το πρόβλημα δεν μετακυλίεται αλλά επιλύεται, δεν μετατίθεται χρονικά, δεν έχει κόστος σε δημοσίους υπαλλήλους αλλά σε κομματικό προσωπικό και στρεβλώσεις και κυρίως, δεν μειώνει την εθνική μας κυριαρχία.

Το Μνημόνιο επιβάλλει στρατηγική συρρίκνωση της οικονομίας, συνεπώς ακυρώνει δομικά κάθε σχέδιο δημιουργίας προϋποθέσεων για μεγέθυνση. Ακόμα και να υπήρχε τέτοιο σχέδιο, θα ήταν νομοτελειακά ευνουχισμένο σε σημείο ακύρωσης. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν υπήρξε κάποιο από τα τρία μνημονιακά κόμματα που να τολμήσει να δημοσιοποιήσει κάποιο κείμενο ψευδομεγέθυνσης: ξέρουν ότι θα γελάσει και πρωτοετής φοιτητής οικονομικών. Γι’ αυτό αρκούνται σε ασαφείς επικοινωνιακές ατάκες παλαιοκομματικής νοοτροπίας, τις οποίες θα παρουσιάσουν ως θέσεις τους. Δεν είναι πλέον ικανά να εξαπατήσουν.
Στις επικείμενες εκλογές, οι Έλληνες έχουμε 3 επιλογές:
Επιλογή 1η: Κόμματα διαμαρτυρίας που έχουν κάποιες γενικές θέσεις αλλά όχι κυβερνητική πρόταση.Επιλογή 2η: Κόμματα που έχουν δεσμευτεί ενυπόγραφα ότι θα υλοποιήσουν το Μνημόνιο, ήτοι ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία. Το εκλογικό σώμα δεν βρίσκεται σε σύγχυση, όπως υποστηρίζουν οι θιασώτες του Μνημονίου και
της ακυβερνησίας: αποφασίζει τη μετάβαση. Χρειάζεται συγκεκριμένο σχέδιο, όχι αερολογίες.
Επιλογή 3η: Ανεξάρτητους Έλληνες για να υλοποιήσουν την Εθνική Αντιπρόταση.
Το κυβερνητικό πρόγραμμα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων γράφτηκε ακριβώς με αυτό το στόχο: να απαντήσει στην εθνική ανάγκη ύπαρξης ρεαλιστικού, συγκροτημένου, δομημένου τρόπου μετάβασης σε ένα υγιές και βιώσιμο μέλλον για τον Ελληνισμό.

ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ : Οι κύριες τομές

Διασφάλιση εθνικής κυριαρχίας
Απονομή δικαιοσύνης
Καινοτόμο πρόγραμμα με βαθιές τομές
Ευέλικτο κυβερνητικό σχήμα (11 υπουργεία + Επανασύσταση Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και νησιωτικής πολιτικής)
Μείωση ανισοτήτων
Προσδιορισμός και η διασφάλιση των εθνικών στρατηγικών στόχων
Βασικές αλλαγές στη δομή-λειτουργία του κράτους
– Ειδική Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου η οποία θα ελέγξει το σύνολο
και την αποπληρωμή του χρέους
– Ειδική Επιτροπή Διεκδίκησης Αποζημιώσεων
– Γενική Γραμματεία Ελλήνων Εξωτερικού
– Συμβούλιο Εθνικής Ασφαλείας
– Συμβούλιο Στρατηγικής Υποστήριξης
– Συμβούλιο Εθνικής Στρατηγικής και Διαχείρισης Κρίσεων
– Αλλαγές στο ΥΠΕΘΑ, Υπουργείο δικαιοσύνης & δημιουργία Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας
– Κατάργηση γραφείων τύπου υπουργείων
– Κατάργηση της Μονιμότητας για τις νέες προσλήψεις στο Δημόσιο
– Επανεξέταση (από μηδενικής βάσης) όλων των ΝΠΔΔ
Η Εθνική Αντιπρόταση των “Ανεξάρτητων Ελλήνων” υλοποιεί με πολύ συγκεκριμένο τρόπο ουσιαστικές πολιτικές πραγματικής ανάπτυξης, με θεσμικά μέτρα και με στοχευμένες πολιτικές. Όλα αυτά τα ζητήματα έχουν προβληθεί δημόσια, έχουν παρουσιαστεί σε συγκεκριμένο κείμενο που έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο και έχει αναδημοσιευτεί σε άλλα παραδοσιακά μέσα, και έχει εμπλουτιστεί με τη συμβολή χιλιάδων Ελλήνων εντός και εκτός Ελλάδος μέσω επιστολών, e-mail και προφορικού λόγου.
Αυτό είναι ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ για να επιλέξουν οι Έλληνες.
Advertisements

3 thoughts on “Ρεαλιστικό, συγκροτημένο, και δομημένο σχέδιο μετάβασης σε ένα υγιές και βιώσιμο μέλλον για τον Ελληνισμό

  1. Πρώτα από όλα να ευχηθώ κάθε επιτυχία στις εκλογές.Όσον αφορά τα γραφόμενα σε συνδυασμό με το οικονομικό πρόγραμμα που ανακοινώθηκε πιστεύω ότι το πρόγραμμα αυτό μπορεί να χαρακτηρισθεί ως ουτοπιστικό και εκτός πραγματικότητας φθάνοντας σε σημεία επικινδυνότητας για την κατάρευση της ήδη ευθραστης ελληνικής οικονομίας. Θα μπορούσα να σχολιάσω όλες τις προτάσεις, αλλά θα γέμιζα πολλές σελίδες και θα κούραζα τους αναγνώστες. Για το λόγο αυτό ενδεικτικά σχολιάζω μόνο τις πιο κάτω προτάσεις του προγράμματος :1/ Ανακήρυξη της Ελληνικής ΑΟΖ (σελ, 15). Πως θα επιλυθεί το θέμα της Τουρκίας καθώς δεν έχει αποδεχθεί το δίκαιο των θαλασσών (ΟΗΕ-1982) ? Καθώς μονομερής ανακήρυξη θα επιφέρει νέες εντάσεις με την γείτονα και τουλάχιστον προσφυγή στο Διεθνές δικαστήριο με αποτέλεσμα να παγώσει η κάθε διαδικασία για μεγάλο χρονικό διάστημα.2/ Εναλλακτικές Πηγές Δανειοδότησης του Ελληνικού Δημοσίου (σελ.16). Δηλαδή αντί να υποθηκεύσουμε την χώρα στο ΔΝΤ και την ΕΕ, να την υποθηκεύσουμε στους Ρώσους και Κινέζους. Καθώς δεν νομίζω ότι αυτοί είναι φιλόπτωχο ταμείο και δεν γνωρίζω αν υπάρχει αυτ’η δυνατότητα με τις συμβάσεις δανεισμού που έχουν υπογραφεί.3/ Ανενεργοί – Κοιμώμενοι Τραπεζικοί Λογαριασμοί (σελ.16). Αυτό ήδη ισχύει και αν δεν κάνω λάθος εχει νομοθετηθεί από το 1942 !!! και τροποποιήθηκε από την κυβέρνηση Καραμανλή. Πέραν τουτου δεν παύει να θεωρείται δήμευση περιουσιακών στοιχείων.4/ Επαναπατρισμός Καταθέσεων (σελ,17) Με την ασυλία που προτείνεται άσχετα με τους περιορισμους (πως άραγε θα ελεγθουν πχ η υπόθεση μόνο του Ακη πήρε σχεδόν μια τριετία) το μόνο που θα καταφέρει είναι ένα επίσημο ξέπλυμα χρημάτων. Και αφού ξεπλυθούν κανένας δεν αποκλείει την επανεξαγωγη τους.Συνεχίζεται ….

  2. Συνέχεια σχολίου ….5/ Καταγγελία Μνημονίων και Δανειακών Συμβάσεων (σελ.18). Για να γίνει καταγγελία της σύμβασης δανεισμού κάθως αυτή είναι με το αγγλικό δίκαιο, η επίλυση πρέπει να γίνει στο διεθνές δικαστήριο που προβλέπει η σύμβαση. Περιμένει κανείς να μας δοθεί δίκιο ? Αμφιβάλλω. 6/ Φορολογική κλίμακα – ΦΠΑ. Με τα μέτρα που προτείνονται θα χαθούν τουλάχιστον το 50% των εσόδων από φορολογία χωρίς όμως να δίδεται το ισοδύναμο των εσόδων. Επίσης οι μόνοι που ευνοούνται είναι τα μεγάλα εισοδήματα ενώ τα μικρά παραμένουν στα επίπεδα της φτώχειας. 7/ Ηλεκτρονική Διασύνδεση Τραπεζών και Φορέων του Δημοσίου (σελ.55). Αυτό καταβάλλεται προσπάθεια ήδη να γίνει. Αξιοσημείωτο ότι αυτή η προσπάθεια παρότι προτείνεται από τους ανεξάρτητους, συγχρόνως καταγγέλεται και ως ηλεκτρονικό φακέλωμα http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2012/04/blog-post_274.html 8/ Καταγραφή, Έλεγχος και Φορολόγηση Έργων Τέχνης (σελ.56). Ποιος θα τα δηλώσει και ποιος θα ελέγξει για την υπαρξή τους ? Άγνωστο. Οσον αφορά την νόμιμη μεταβίβαση αυτή γίνεται είτε σε σε απογόνους (άγραφα), ειτέ μέσω οίκων δημοπρασιών που δεν υποχρεούνται να αναφέρουν τον κτήτορα (ειδικά οι ξένοι οίκοι). Τέλος αυτά που λέγονται για επιβολή ΕΤΑΚ σε αυτά είναι τουλάχιστον αστείο, καθώς η εκτίμηση των έργων είναι υποκειμενική και αντίστοιχη της συλλεκτικής ζήτησης (σημ. όπως λέει και ο Μάρξ στο κεφαλαιο υπεραξία δημιουργεί μόνο η εργασία). 9/ Αντικειμενική Ευθύνη Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών. (σελ.10) Το άφησα προτελευταίο γιατί το θεωρώ τουλάχιστον λαικίστικο. Η οικονομία έχει πολλούς αστάθμητους παράγοντες πέραν από αυτούς που αναφέρονται και είναι τουλάχιστον αστείο να στέλνουμε στην «κρεμάλα» τον υπουργό , αυτά έχουν συμβεί στους ιστορικούς χρόνους μόνο σε ολιγαρχικά καθεστώτα. Επίσης ποιος φυσιολογικός άνθρωπος θα δεχόταν να αναλάβει αυτό το πόστο όταν ξέρει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα του «κόψουν το κεφάλι». Εσείς κ. Παπασπύρου θα το αναλαμβάνατε ? 10/ Διεκδίκηση Γερμανικών Αποζημιώσεων (σελ.14) Τελευταίο, μιας και το θεωρώ τουλάχιστον αστείο να προβάλλουμε απαιτήσεις ύστερα από 68 χρόνια, ύστερα δηλαδή από δύο τουλάχιστον γεννιές και όταν έχουν μεσολαβήσει οι συμφωνίες ειρήνης (χωρίς να διεκδικήσουμε γιατί προτιμούσαμε να αλληλοσγφαζόμαστε) η διάλυση και η επανένωση της Γερμανίας. Με το ίδιο σκεπτικό γιατί δεν ζητάμε αποζημιώσεις από τους Ιταλούς και Βούλγαρους για την περίοδο της κατοχής ? Γιατι δεν ζητάμε αποζημειώσεις για τους διωγμούς των ελλήνων της Κων/πολης από τους τούρκους, που είναι και πιο πρόσφατο ? Δεν θέλω να επεκταθώ, καθώς θα πρέπει πλέον να γράψω πολλές σελίδες βασισμένες σε πραγματικά γεγονότα που μεσολάβησαν από το 44 και μετά για το θέμα που το έχουν κάνει πλέον ανενεργό και νομικώς αβάσιμο.Τελειώνοντας (αρκετά κούρασα) μια ερώτηση για τα θέματα ναυτιλίας που θίγονται. Ο κ Καμμένος αν δεν κάνω λάθος ήταν Υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας επί κυβέρνησης Καραμανλή, γιατί δεν έφερε αυτά που γράφονται στο πρόγραμμα για την Ναυτιλία ως νόμο στη Βουλή των Ελλήνων ? Τον εμπόδισε κανένας ?Ευχαριστώ για την φιλοξενία και ευπρόσδεκτη κάθε απάντησή σας στα θέματα που θίγονται.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s